het juridisch advies bureau
  .


Algemene Voorwaarden – Het Juridisch Bureau

1. Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die Het Juridisch Bureau verleent. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met deze voorwaarden. Afwijkingen hiervan zijn alleen mogelijk indien schriftelijk overeengekomen.

2. Onze Diensten
Het Juridisch Bureau verleent juridische diensten op het gebied van onder andere letselschade, sociaal zekerheidsrecht en arbeidsrecht. Wij streven ernaar om u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar wij kunnen geen garanties geven over de uitkomst van juridische procedures.

3. Aansprakelijkheid
Het Juridisch Bureau is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het gebruik van onze diensten, tenzij sprake is van opzet of grove nalatigheid. Onze aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat door onze beroepsaansprakelijkheidsverzekering wordt gedekt.

4. Vergoeding van kosten
In veel gevallen kunnen wij de kosten van juridische bijstand verhalen op de aansprakelijke partij. Wanneer dit niet mogelijk is, worden de kosten van onze diensten met u besproken en vastgelegd in een schriftelijke overeenkomst.

5. Betaling
Facturen dienen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Bij niet-tijdige betaling behoudt Het Juridisch Bureau zich het recht voor om verdere dienstverlening op te schorten.

6. Vertrouwelijkheid
Alle informatie die u met ons deelt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Wij houden ons aan de geldende wet- en regelgeving op het gebied van privacy.

7. Toepasselijk recht en geschillen
Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien dit niet mogelijk is, worden geschillen voorgelegd aan de bevoegde rechter in Nederland.


Privacyverklaring – Het Juridisch Bureau

1. Verwerking van persoonsgegevens
Het Juridisch Bureau hecht veel waarde aan uw privacy en verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Wij verzamelen alleen gegevens die noodzakelijk zijn voor het leveren van onze juridische diensten, zoals uw naam, contactgegevens en zaakgerelateerde informatie.

2. Doeleinden van gegevensverwerking
Wij verwerken uw persoonsgegevens voor de v
olgende doeleinden:

  • Het uitvoeren van onze juridische diensten.
  • Het nakomen van wettelijke verplichtingen.
  • Het onderhouden van contact en communicatie over uw zaak.


3. Bewaartermijnen
Uw persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk is. Wij hanteren de wettelijke bewaartermijnen voor gegevens die voortvloeien uit juridische verplichtingen.

4. Delen van gegevens
Uw gegevens worden alleen gedeeld met derden wanneer dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van onze diensten, zoals in het kader van juridische procedures of met uw expliciete toestemming.

5. Beveiliging van gegevens
Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies, misbruik en ongeautoriseerde toegang.

6. Uw rechten
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. U kunt hiervoor contact opnemen via info@hetjuridischbureau.nl. Wij reageren binnen vier weken op uw verzoek.

7. Wijzigingen in deze privacyverklaring
Het Juridisch Bureau behoudt zich het recht voor om deze privacyverklaring te wijzigen. De meest actuele versie is altijd te vinden op onze website.

8. Contact
Voor vragen of klachten over de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u contact opnemen via info@hetjuridischbureau.nl